Alarmoverførsel til TrekantBrand
Nederst på siden finder du de dokumenter der skal udfyldes, når TrekantBrands vagtcentral skal overvåge jeres brandalarmer.
Vi overvåger ABA - AGA - AVS - ARS og fejl på anlæggene.
Vi kan endvidere modtage alle gængse sendere, såsom Alarmnet, CSL / WebWayOne, Dalko og IRIS.
Tyverialarmer modtages på IRIS.
Vi har pr. 1.2.2023 idriftsat nye tilslutningsbetingelser, så vi følger de generelle tilslutningsbetingelser, der er lavet i samarbejde med Danske Beredskaber.
Vi modtager alarmer fra flere kommuner, det er derfor vigtigt at udfylde alle felter i dokumenterne, der er markeret.
Ændret proces for brandalarmer: Udfyld formular direkte på siden
Processen for oprettelse, overdragelse, langtidsservice og nedlæggelse af brandalarmer er blevet ændret.
Det betyder, at disse dokumenter nu kan udfyldes på skærmen og underskrives med Mit-id Erhverv.
Bemærk, at det er anlægsejers e-mail og Mit-id, der skal anvendes ved underskrift, med mindre du er berettiget til at underskrive på vegne af virksomheden.
Vær opmærksom på, at du som udfylder skal underskrive digitalt med Mit-id. Hvis du IKKE er anlægsejer, skal du tilføje dennes mailadresse undervejs i processen.
Tilslutningen kan først færdiggøres, når anlægsejer har underskrevet. Vær opmærksom på, at alle obligatoriske felter i formularen er udfyldt.
Tillslutning kan først ske, når følgende krav er opfyldt.
Papirer kan sendes til TrekantBrand, evt. via e-mail: alarmadm@trekantbrand.dk eller vedhæftes formularen ved indsendelse.
- Godkendt førstegangsinspektion af ABA-anlægget foretaget af akkrediteret virksomhed
- Tilkørselsplan jf. bilag A i tilslutningsaftalen
- Nøgleboks er opsat og ilagt nøgle til hele området
Vær opmærksom på, at der til formularen er tilknyttet bilag, som skal læses og godkendes.